Kundeservicemedarbejder til Malaga

Rejs til Sydspanien i dit sabbatår, og få vigtig kundeserviceerfaring til CV’et

Har du lyst til at bo og arbejde i Málaga sammen med en masse andre på din egen alder og samtidig lære, hvordan det er at arbejde i en professionel kundeservicevirksomhed?

TopCall tilbyder professionel telefonpasning for danske virksomheder, og vi søger glade, engagerede medarbejdere til at levere sublime kundeserviceoplevelser fra vores kontor i Málaga. Vi hjælper med alt det praktiske og sørger udførlig oplæring.

Du kan stadig nå det. Vi har stadig få ledige pladser tilbage. Ansættelsen vil være fra oktober 2019 og frem til august 2020 - med mulighed for forlængelse. Vi behandler ansøgningerne løbende og ansøgningsfristen løber indtil, alle pladserne er besat.

"Jeg søgte jobbet, fordi det er et rigtig godt alternativ til at rejse i et helt år. Det er mere trygt, fordi det er et fast job i en dansk virksomhed. Du får hurtigt venner, du kan rejse eller gå ud sammen med og et godt fællesskab. Og så er jobbet både afvekslende og spændende" Vilde Ellingsen, som lige nu er en del af holdet i Malaga.

TopCall – det er os med de glade stemmer

Hos TopCall er vi danmarksmestre i telefonbetjening og kundeservice. Det vil vi også gerne lære dig. Efter en grundig træning bliver du en del af TopCalls kerne af receptionister i Malaga, der tager imod opkald på vegne af vores 600 danske kunder. Imødekommende, professionelt og som del af et større team, der hjælper hinanden og hygger sig sammen i fritiden.

Læs mere om TopCall på www.topcall.dk.

Vi tilbyder dig:

  • Et lærerigt job i en travl og positiv atmosfære
  • Dejligt klima, lækre strande og hyggeligt byliv
  • Gratis ud- og hjemrejse til/fra Danmark
  • Hjælp til at få spansk personnummer og oprettelse af bankkonto
  • Betalte udflugter til bl.a. Marbella, Gibraltar, Nerja, Marokko med flere

Er du glad og positiv?

For at blive en af de udvalgte skal du som person være udadvendt og imødekommende af natur. Det er vigtigt for os, at du er serviceminded, fordi vi lever af at tage godt og professionelt imod de mange forskellige mennesker, der ringer til os. Derudover har vi brug for, at dit mundtlige og skriftlige dansk er helt i top.

Hjælp, sammenhold og trygge rammer

Vi klæder dig på til at blive dygtig til kundeservice. Du får en grundig oplæring, når du starter, og en masse løbende gode råd og vejledning fra teamlederen i Malaga. Herudover får du nogle søde, hjælpsomme kolleger på din egen alder, som du også kan hygge dig sammen med i fritiden.

"Jeg oplever, at man får lov til at udvikle sig og stå på egne ben. Man lærer meget om sig selv og taler med mange forskellige mennesker og virksomheder. Jeg har lært meget af mit ophold i Malaga og kan helt sikkert bruge det til at finde gode jobs i fremtiden". Julie Jensen, som lige nu er en del af holdet i Malaga

Lyder det som noget for dig?

Vi holder samtaler løbende, så søg jobbet her. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kenneth Steen på 4822 1000.

 

Log ind for at ansøge
Log ind Opret
Påkrævede kompetencer
Vurder dine faglige kompetencer.
Glad og smilende telefonstemme

Det har jeg ikke
Det har jeg i den grad
Udadvendt og imødekommende

Det falder mig ikke naturligt
Det falder mig meget naturligt
Skriftlig dansk

Det har jeg rigtig svært ved
Jeg er super god til skriftlig dansk
Arbejdssted:
TopCall Malaga S.L.
Calle Martinez 2
29005 Malaga
Spanien
Virksomheden tilbyder:
Fuldtid
Kategorier:
Handel og service
Indrykket:
1. oktober 2019
Ansøgningsfrist:
25. oktober 2019
Kontakt:
Kenneth Steen
Telefon: 40201095
E-mail: ks@topcall.dk