Assistance til COVID-19 beredskab

I forbindelse med udbredelsen af ny coronavirus COVID-19 forventer vi, at vi får brug for ekstra assistance. Derfor søger vi i Aabenraa Kommune medarbejdere med en

I  forbindelse med udbredelsen af ny coronavirus COVID-19 forventer vi, at vi får brug for ekstra assistance. Derfor søger vi i Aabenraa Kommune medarbejdere med en sundhedsfaglig, socialfaglig eller pædagogiske baggrund, der kan træde til, hvis der bliver brug for ekstra assistance.

Aabenraa Kommune arbejder allerede nu på, hvordan vi i den kommende tid kan løse nødvendige opgaver inden for social- og sundhedsområdet samtidig med, at vi kan forvente at mangle medarbejdere pga. udbruddet af COVID-19.

 Vi søger bl.a.:

  • Sygeplejersker
  • SOSU-medarbejdere
  • Sygeplejestuderende
  • Andet sundhedspersonale
  • Socialpædagoger, pædagoger og lærere 
  • Medarbejdere, der har erfaring med at arbejde inden for social- og sundhedsområdet.

Vi har også brug for dig, selv om du har forladt faget og arbejder inden for et andet fagområde, eller hvis du er pensionst/på efterløn.

OBS: Er du allerede ansat i Aabenraa Kommune, opfordres du til at søge via den interne jobbank. Kontakt din leder, hvis du har spørgsmål hertil. 

 Sådan søger du

  • Søg via linket.
  • Under feltet "Dokumenter" beder vi dig uploade en kort ansøgning, hvor du fortæller, hvad du mener, du kan hjælpe med, og hvad du tidligere har beskæftiget dig med..
  • Under feltet "Dokumenter" bedes du ligeledes uploade et kort CV, indeholdende de mest relevante oplysninger som eksempelvis tidligere erhvervserfaring, uddannelser eller relevante autorisationer.

Processen efter du har søgt
Når du har indsendt din ansøgning, modtager du en kvitteringsmail – denne kan havne i din spamindbakke eller din indbakke til uønsket post, så husk at tjekke dér. Hvis vi får brug for din assistance, vil vi kontakte dig.

Vi opfordrer alle uanset alder, livssituation og nationalitet til at indsende deres ansøgning, og vi er taknemmelige for alle ansøgere, der ønsker at hjælpe.

Løn og ansættelse
Vi vurderer løbende, hvilke assistancer der er behov for, og hvornår der er behov for dem. Derfor er der ingen ansøgningsfrist eller en præcis dato for ansættelsesstart.

Det vurderes løbende, hvilke steder der har brug for assistance, og derfor kan der ikke på nuværende tidspunkt oplyses det nøjagtige arbejdssted. 

Ansættelserne er i udgangspunktet tidsbegrænsede stillinger.

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.

Kontakt
Hvis du har faglige og ansættelsesmæssige spørgsmål, kan du kontakte afdelingschef i Visitation & Rehabilitering Bjarne Ipsen, telefon nr. 7376 8911 -e-mail: bei@aabenraa.dk

Hvis du har spørgsmål, der vedrører rekrutteringssystemet, kan du kontakte udviklingskonsulent Annette Havmand, telefon nr. 5151 2338, e-mail: ahav@aabenraa.dk


 



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på
(Den originale annonce kan ses på: )
Ready to apply? Go to application site

Need help?

Our support is always ready to help you.

Contact us now